مذہب (ﻛﻮﺋﯽ ﺯﺑﺮﺩﺳﺘﯽ ﻧﮩﯿﮟ)
ﺩﯾﻦ ﻛﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﻛﻮﺋﯽ ﺯﺑﺮﺩﺳﺘﯽ ﻧﮩﯿﮟ، ﮨﺪﺍﯾﺖ ﺿﻼﻟﺖ ﺳﮯ ﺭﻭﺷﻦ ﮨﻮﭼﻜﯽ ﮨﮯ، (١) ﺍﺱ ﻟﺌﮯ ﺟﻮ ﺷﺨﺺ ﺍﹴ ﺗﻌﺎﻟﲐ ﻛﮯ ﺳﻮﺍ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﻣﻌﺒﻮﺩﻭﮞ ﰷ ﺍﻧﲀﺭ ﻛﺮﻛﮯ ﺍﹴ ﺗﻌﺎﻟﲐ ﭘﺮ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﻻﺋﮯ ﺍﺱ ﻧﮯ ﻣﻀﺒﻮﻁ ﻛﮍﮮ ﻛﻮ ﺗﮭﺎﻡ ﻟﯿﺎ، ﺟﻮ ﻛﺒﮭﯽ
ﻧﮧ ﭨﻮﭨﮯ ﮔﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﹴ ﺗﻌﺎﻟﲐ ﺳﻨﻨﮯ ﻭﺍﻻ، ﺟﺎﻧﻨﮯ ﻭﺍﻻ ﮨﮯ ۔
(سورة البقرة: الآيات ٢٥٦)
(١)
ﺍﺱ ﻛﯽ ﺷﺎﻥ ﻧﺰﻭﻝ ﻣﯿﮟ ﺑﺘﺎﯾﺎ ﮔﯿﺎ ﮨﮯ ﻛﮧ ﺍﻧﺼﺎﺭ ﻛﮯ ﻛﭽﮫ ﻧﻮﺟﻮﺍﻥ ﯾﮩﻮﺩﯼ ﯾﺎ ﻋﯿﺴﺎﺋﯽ ﮨﻮﮔﺌﮯ ﺗﮭﮯ، ﭘﮭﺮ ﺟﺐ ﯾﮧ ﺍﻧﺼﺎﺭ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﮨﻮ ﮔﺌﮯ ﺗﻮ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﯽ ﻧﻮﺟﻮﺍﻥ ﺍﻭﻻﺩ ﻛﻮ ﺑﮭﯽ ﺟﻮ ﯾﮩﻮﺩﯼ ﯾﺎ ﻋﯿﺴﺎﺋﯽ ﺑﻦ ﭼﻜﮯ ﺗﮭﮯ، ﺯﺑﺮﺩﺳﺘﯽ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﺑﻨﺎﻧﺎ ﭼﺎﮨﺎ ، ﺟﺲ ﭘﺮ ﯾﮧ ﺁﯾﺖ ﻧﺎﺯﻝ ﮨﻮﺋﯽ ۔ ﺷﺎﻥ ﻧﺰﻭﻝ ﻛﮯ ﺍﺱ ﺍﻋﺘﺒﺎﺭ ﺳﮯ ﺑﻌﺾ ﻣﻔﺴﺮﯾﻦ ﻧﮯ ﺍﺳﮯ ﺍﮨﻞ ﻛﺘﺎﺏ ﻛﮯ ﻟﺌﮯ ﺧﺎﺹ ﻣﺎﻧﺎ ﮨﮯ ﯾﻌﻨﯽ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﻣﻤﻠﻜﺖ ﻣﯿﮟ ﺭﮨﻨﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﺍﮨﻞ ﻛﺘﺎﺏ، ﺍﮔﺮ ﻭﮦ ﺟﺰﯾﮧ ﺍﺩﺍ ﻛﺮﺗﮯ ﮨﻮﮞ، ﺗﻮ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﻗﺒﻮﻝ ﺍﺳﻼﻡ ﭘﺮ ﻣﺠﺒﻮﺭ ﻧﮩﯿﮟ ﻛﯿﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﺎ ۔ ﻟﯿﻜﻦ ﯾﮧ ﺁﯾﺖ ﺣﻜﻢ ﻛﮯ ﺍﻋﺘﺒﺎﺭ ﺳﮯ ﻋﺎﻡ ﮨﮯ، ﯾﻌﻨﯽ ﻛﺴﯽ ﭘﺮ ﺑﮭﯽ ﻗﺒﻮﻝ ﺍﺳﻼﻡ ﻛﮯ ﻟﺌﮯ ﺟﺒﺮ ﻧﮩﯿﮟ ﻛﯿﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﺎ، ﻛﯿﻮﻧﻜﮧ ﺍﹴ ﺗﻌﺎﻟﲐ ﻧﮯ ﮨﺪﺍﯾﺖ ﺍﻭﺭ ﮔﻤﺮﺍﮨﯽ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﻛﻮ ﻭﺍﺿﺢ ﻛﺮﺩﯾﺎ ﮨﮯ ۔ ﺗﺎﮨﻢ ﻛﻔﺮ ﻭﺷﺮﻙ ﻛﮯ ﺧﺎﺗﻤﮯ ﺍﻭﺭ ﺑﺎﻃﻞ ﰷ ﺯﻭﺭ ﺗﻮﮌﻧﮯ ﻛﮯ ﻟﺌﮯ ﺟﮩﺎﺩ ﺍﯾﻚ ﺍﻟﮓ ﺍﻭﺭ ﺟﺒﺮﻭﺍﻛﺮﺍﮦ ﺳﮯ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﭼﯿﺰ ﮨﮯ ۔ ﻣﻘﺼﺪ ﻣﻌﺎﺷﺮﮮ ﺳﮯ ﺍﺱ ﻗﻮﺕ ﰷ ﺯﻭﺭ ﺍﻭﺭ ﺩﺑﺎﻭﺀ ﺧﺘﻢ ﻛﺮﻧﺎ ﮨﮯ ﺟﻮ ﺍﹴ ﻛﮯ ﺩﯾﻦ ﭘﺮ ﻋﻤﻞ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﻛﯽ ﺗﺒﻠﯿﻎ ﻛﯽ ﺭﺍﮦ ﻣﯿﮟ ﺭﻭﮌﮦ ﺑﻨﯽ ﮨﻮﺋﯽ ﮨﻮ ۔ ﺗﺎﻛﮧ ﮨﺮ ﺷﺨﺺ ﺍﭘﻨﯽ ﺁﺯﺍﺩ ﻣﺮﺿﯽ ﺳﮯ ﭼﺎﮨﮯ ﺗﻮ ﺍﭘﻨﮯ ﻛﻔﺮ ﭘﺮ ﻗﺎﺋﻢ ﺭﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﭼﺎﮨﮯ ﺗﻮ ﺍﺳﻼﻡ ﻣﯿﮟ ﺩﺍﺧﻞ ﮨﻮﺟﺎﺋﮯ ۔ ﭼﻮﻧﻜﮧ ﺭﻭﮌﮦ ﺑﻨﻨﮯ ﻭﺍﻟﯽ ﻃﺎﻗﺘﯿﮟ ﺭﮦ ﺭﮦ ﻛﺮ ﺍﺑﮭﺮﺗﯽ ﺭﮨﯿﮟ ﮔﯽ ﺍﺱ ﻟﺌﮯ ﺟﮩﺎﺩ ﰷ ﺣﻜﻢ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﻛﯽ ﺿﺮﻭﺭﺕ ﺑﮭﯽ ﻗﯿﺎﻣﺖ ﺗﻚ ﺭﮨﮯ ﮔﯽ، ﺟﯿﺴﺎ ﻛﮧ ﺣﺪﯾﺚ ﻣﯿﮟ ﮨﮯ"الجِهَادُ مَاضٍ إِلَى يَوْمِ القِيَامَةِ" ( ﺟﮩﺎﺩ ﻗﯿﺎﻣﺖ ﺗﻚ ﺟﺎﺭﯼ ﺭﮨﮯ ﮔﺎ ) ﺧﻮﺩ ﻧﺒﯽ ﹲ ﻧﮯ ﰷﻓﺮﻭﮞ ﺍﻭﺭ ﻣﺸﺮﻛﻮﮞ ﺳﮯ ﺟﮩﺎﺩ ﻛﯿﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﮨﮯ ۔ "أُمِرْتُ أَنْ أُقَاتِلَ النَّاسَ حَتَّى يَشْهَدُوا " الحديث- (صحيح بخاري- كتاب الإيمان ، باب فإن تابوا وأقاموا الصلاة)ﹾﻣﺠﮭﮯ ﺣﻜﻢ ﺩﯾﺎ ﮔﯿﺎ ﮨﮯ ﻣﯿﮟ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﺳﮯ ﺍﺱ ﻭﻗﺖ ﺗﻚ ﺟﮩﺎﺩ ﻛﺮﻭﮞ ﺟﺐ ﺗﻚ ﻛﮧ ﻭﮦ ﻻ ﺍﻟٰﮧ ﺍﻻ ﺍﹴ ﺍﻭﺭ ﻣﺤﻤﺪ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﹴ ﰷ ﺍﻗﺮﺍﺭ ﻧﮧ ﻛﺮﻟﯿﮟ ۔ ﹿ ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﺳﺰﺍﺋﮯ ﺍﺭﺗﺪﺍﺩ ( ﻗﺘﻞ ) ﺳﮯ ﺑﮭﯽ ﺍﺱ ﺁﯾﺖ ﰷ ﻛﻮﺋﯽ ﭨﻜﺮﺍ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ ( ﺟﯿﺴﺎ ﻛﮧ ﺑﻌﺾ ﻟﻮﮒ ﺍﯾﺴﺎ ﺑﺎﻭﺭ ﻛﺮﺍﺗﮯ ﮨﯿﮟ ۔ ) ﻛﯿﻮﻧﻜﮧ ﺍﺭﺗﺪﺍﺩ ﻛﯽ ﺳﺰﺍ ۔ ﻗﺘﻞ ۔ ﺳﮯ ﻣﻘﺼﻮﺩ ﺟﺒﺮﻭﺍﻛﺮﺍﮦ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ ﺑﻠﻜﮧ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﺭﯾﺎﺳﺖ ﻛﯽ ﻧﻈﺮﯾﺎﺗﯽ ﺣﯿﺜﯿﺖ ﰷ ﺗﺤﻔﻆ ﮨﮯ ۔ ﺍﯾﻚ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﻣﻤﻠﻜﺖ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﻚ ﰷﻓﺮ ﻛﻮ ﺍﭘﻨﮯ ﻛﻔﺮ ﭘﺮ ﻗﺎﺋﻢ ﺭﮦ ﺟﺎﻧﮯ ﻛﯽ ﺍﺟﺎﺯﺕ ﺗﻮ ﺑﮯﺷﻚ ﺩﯼ ﺟﺎﺳﻜﺘﯽ ﮨﮯ ﻟﯿﻜﻦ ﺍﯾﻚ ﺑﺎﺭ ﺟﺐ ﻭﮦ ﺍﺳﻼﻡ ﻣﯿﮟ ﺩﺍﺧﻞ ﮨﻮﺟﺎﺋﮯ ﺗﻮ ﭘﮭﺮ ﺍﺱ ﺳﮯ ﺑﻐﺎﻭﺕ ﻭﺍﻧﺤﺮﺍﻑ ﻛﯽ ﺍﺟﺎﺯﺕ ﻧﮩﯿﮟ ﺩﯼ ﺟﺎﺳﻜﺘﯽ ﻟﮩﺬﺍ ﻭﮦ ﺧﻮﺏ ﺳﻮﭺ ﻛﺮ ﺍﺳﻼﻡ ﻻﺋﮯ ۔ ﻛﯿﻮﻧﻜﮧ ﺍﮔﺮ ﯾﮧ ﺍﺟﺎﺯﺕ ﺩﮮ ﺩﯼ ﺟﺎﺗﯽ ﺗﻮ ﻧﻈﺮﯾﺎﺗﯽ ﺍﺳﺎﺱ ﻣﻨﮩﺪﻡ ﮨﻮﺳﻜﺘﯽ ﺗﮭﯽ ﺟﺲ ﺳﮯ ﻧﻈﺮﯾﺎﺗﯽ ﺍﻧﺘﺸﺎﺭ ﺍﻭﺭ ﻓﻜﺮﯼ ﺍﻧﺎﺭﻛﯽ ﭘﮭﯿﻠﺘﯽ ﺟﻮ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﻣﻌﺎﺷﺮﮮ ﻛﮯ ﺍﻣﻦ ﻛﻮ ﺍﻭﺭ ﻣﻠﻚ ﻛﮯ ﺍﺳﺘﺤﲀﻡ ﻛﻮ ﺧﻄﺮﮮ ﻣﯿﮟ ﮈﺍﻝ ﺳﻜﺘﯽ ﺗﮭﯽ ۔ ﺍﺱ ﻟﺌﮯ ﺟﺲ ﻃﺮﺡ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺣﻘﻮﻕ ﻛﮯ ﻧﺎﻡ ﭘﺮ، ﻗﺘﻞ، ﭼﻮﺭﯼ ، ﺯﻧﺎ، ﮈﺍﻛﮧ ﺍﻭﺭ ﺣﺮﺍﺑﮧ ﻭﻏﯿﺮﮦ ﺟﺮﺍﺋﻢ ﻛﯽ ﺍﺟﺎﺯﺕ ﻧﮩﯿﮟ ﺩﯼ ﺟﺎﺳﻜﺘﯽ، ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﺁﺯﺍﺩﯼ ﺭﺍﺋﮯ ﻛﮯ ﻧﺎﻡ ﭘﺮ ﺍﯾﻚ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﻣﻤﻠﻜﺖ ﻣﯿﮟ ﻧﻈﺮﯾﺎﺗﯽ ﺑﻐﺎﻭﺕ ( ﺍﺭﺗﺪﺍﺩ ) ﻛﯽ ﺍﺟﺎﺯﺕ ﺑﮭﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﺩﯼ ﺟﺎﺳﻜﺘﯽ ۔ ﯾﮧ ﺟﺒﺮ ﻭﺍﻛﺮﺍﮦ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ ۔ ﺑﻠﻜﮧ ﻣﺮﺗﺪ ﰷ ﻗﺘﻞ ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﻋﯿﻦ ﺍﻧﺼﺎﻑ ﮨﮯ ﺟﺲ ﻃﺮﺡ ﻗﺘﻞ ﻭﻏﺎﺭﺕ ﮔﺮﯼ ﺍﻭﺭ ﺍﺧﻼﻗﯽ ﺟﺮﺍﺋﻢ ﰷ ﺍﺭﺗﲀﺏ ﻛﺮﻧﮯ ﻭﺍﻟﻮﮞ ﻛﻮ ﺳﺨﺖ ﺳﺰﺍﺋﯿﮟ ﺩﯾﻨﺎ ﻋﯿﻦ ﺍﻧﺼﺎﻑ ﮨﮯ ۔ ﺍﯾﻚ ﰷ ﻣﻘﺼﺪﻣﻠﻚ ﰷ ﻧﻈﺮﯾﺎﺗﯽ ﺗﺤﻔﻆ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﰷ ﻣﻘﺼﺪ ﻣﻠﻚ ﻛﻮ ﺷﺮﻭﻓﺴﺎﺩ ﺳﮯ ﺑﭽﺎﻧﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﮨﯽ ﻣﻘﺼﺪ، ﺍﯾﻚ ﻣﻤﻠﻜﺖ ﻛﮯ ﻟﺌﮯ ﻧﺎﮔﺰﯾﺮ ﮨﯿﮟ۔ ﺁﺝ ﺍﻛﺜﺮ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﻣﻤﺎﻟﻚ ﺍﻥ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﮨﯽ ﻣﻘﺎﺻﺪ ﻛﻮ ﻧﻈﺮﺍﻧﺪﺍﺯ ﻛﺮﻛﮯ ﺟﻦ ﺍﻟﺠﮭﻨﻮﮞ، ﺩﺷﻮﺍﺭﯾﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﭘﺮﯾﺸﺎﻧﯿﻮﮞ ﺳﮯ ﺩﻭﭼﺎﺭ ﮨﯿﮟ، ﻣﺤﺘﺎﺝ ﻭﺿﺎﺣﺖ ﻧﮩﯿﮟ ۔
Comments
Post a Comment